Midtvest IT A/S er certificeret partner hos:

ADisplay
– Møde og konference løsninger

Hvis I har online-møder, fysiske møder, præsentationer, undervisning m.v. og sætter pris på at kvaliteten er i orden i ”begge ender”, så kig med her og bliv inspireret i udstyr til jeres mødelokale. Vi tilbyder komplette løsninger til mødelokalet med skærmstørrelser fra 55” og priser fra 24.500,- med alt hardware der skal bruges.

I får:

  • Skærm med flot billedgengivelse i 4K opløsning
  • Skærm med ”multi-touch”, som gør at man kan bruge flere fingre til forskellige funktioner
  • Ingen skygger eller blæserstøj, som ved en konventionel projektor løsning
  • Ingen løse ledninger og enheder omkring løsningen, så det hele ser præsentabel ud
  • Whiteboard funktion til fysiske møder, med smarte funktioner som QR kode, multifinger m.v.
  • Kamera med kvalitets objektiv og flot billede gengivelse i HD kvalitet
  • Trådløs bordmikrofon og højttaler for optimal lydgengivelse, hvor man har brug for det
  • Indbygget Windows 10 PC med genkendelig brugerflade, som man kender det fra sin PC
  • Integrerbar og kompatibel med kendte platforme som Teams, Zoom m.v.
  • Nem trådløs tilslutning af bærbar PC til løsningen via Microsoft Display adapter (Miracast)

Fås i størrelserne 55, 65, 75, 86 & 98” inkl vægbeslag til skærm og kamera.

Mulighed for en stander med rulle og/eller vippefunktion.

Vi har selv en 75” løsning, som vi meget gerne giver en demonstration af 😊