70 23 11 33
mail@midtvest-it.dk

Corona

mar 13, 2020

COVID-19 – CORONA har indtaget Danmark
Det forholder vi os naturligvis også til hos MidtVest IT A/S

Hos MidtVest IT A/S tager vi en række særlige hensyn og forbehold, for at beskytte os selv, vores forretning og omverdenen – herunder vores kunder og samarbejdspartnere.
 
Dette sker, med så lille en påvirkning som muligt, af den service vi leverer og driften af vores kunders IT.
 
Vi er på kontoret, hvor vi naturligvis forholder os til CORONA.
Det gør vi ved bl.a. ved at følge de anvisninger som Sundhedsstyrelsen løbende udsteder.
 
 
De næste 14 dage suspenderer vi alle kundebesøg og foretrækker at betjene jer via ”fjernsupport”.
 
 
Det samme gælder møder og lignende med samarbejdspartnere og personer der er tilknyttet ”huset”.

Uopsættelig fejl, som kræver vores tilstedeværelse, vil blive afstemt med kunden ift. smittefare.

Så vidt muligt, vil hardware blive fremsendt til jer kunder i stedet for at blive leveret af os.

Vi hjælper j
er herefter over telefonen og ”fjernsupport”, med at få tingene sat til og op at køre.

Ovenstående tiltag er taget for at vise hensyn til dig som kunde og for at beskytte os alle som samfund. Dette gøres for at vi alle skal passe på hinanden – og bakke op om de tiltag den danske regering har taget.
 

Hvis du har nogle spørgsmål om hvad det kommer til at betyde for jeres IT, er du meget velkommen til at kontakte os.

Corona

mar 13, 2020

COVID-19 – CORONA har indtaget Danmark
Det forholder vi os naturligvis også til hos MidtVest IT A/S

Hos MidtVest IT A/S tager vi en række særlige hensyn og forbehold, for at beskytte os selv, vores forretning og omverdenen – herunder vores kunder og samarbejdspartnere.
 
Dette sker, med så lille en påvirkning som muligt, af den service vi leverer og driften af vores kunders IT.
 
Vi er på kontoret, hvor vi naturligvis forholder os til CORONA.
Det gør vi ved bl.a. ved at følge de anvisninger som Sundhedsstyrelsen løbende udsteder.
 
 
De næste 14 dage suspenderer vi alle kundebesøg og foretrækker at betjene jer via ”fjernsupport”.
 
 
Det samme gælder møder og lignende med samarbejdspartnere og personer der er tilknyttet ”huset”.

Uopsættelig fejl, som kræver vores tilstedeværelse, vil blive afstemt med kunden ift. smittefare.

Så vidt muligt, vil hardware blive fremsendt til jer kunder i stedet for at blive leveret af os.

Vi hjælper Jer herefter over telefonen og ”fjernsupport”, med at få tingene sat til og op at køre.

Ovenstående tiltag er taget for at vise hensyn til dig som kunde og for at beskytte os alle som samfund. Dette gøres for at vi alle skal passe på hinanden – og bakke op om de tiltag den danske regering har taget.
 

Hvis du har nogle spørgsmål om hvad det kommer til at betyde for jeres IT, er du meget velkommen til at kontakte os.

70 23 11 33
mail@midtvest-it.dk